Evet, bunu bir katalog kapağı olarak düşünmüşsünüz.
Keşke ön kapağa firmanın 2-3 perdesini , küçük , birbirine zincirli ovaller içerisine
ya da yine birkaç kareye bir düzen verekek yine içine oturtsaydınız, görsel açıdan daha şık olurdu diye düşünmeden edemiyorum.Bu tür çalışmalarda kapakta ürünleri geometrilerle kullanmak herzaman cazip gelmiştir bana.
Sanırım bu perde , netteki stock resimlerden biri.
Mesela firma adınıza bir de basit bir logo yaratsaydınız ve ön kapağa uygun biryere ekleseydiniz görsellik açısından daha iyi olurdu derim.
Sonra yine kapağa minik bir kutu ekleyebilir bu 2009'a ait ürünlerin adlarını yazabilirdiniz.Ürünler de dediğim gibi kapakta olacağı için, kataloğu eline alan daha sadece kapağına bakıp , içerik hakkında fikirler edinecek, ve belki kapaktaki bir ürün resmi ya da bir özellik dikkatini çekecek,ve kataloğu alıp 2dk sonra çöpe atmak yerine içerisini karıştırmaya başlayacaktır.Çünkü firma yeni bir ürün çıkışı yapmış ve bunu en kısa zamanda en esnek şekilde minumum sürede hedef kitlesine sunmayı amaçlayacaktır.
Şu da olabilir, firmanın herhangi bir ürünü herhangi bir evde kullanılıyor olabilir, bu görüntüyü (Örn: Perdenin bir salonda kullanılıyor hali.) görselleştirip ön kapağa perdeler arasına ekleyebilirsiniz.
Mesela yine bir de slogan olsa fena olmaz dı.
Örneğin ne olabilir:
Evim Perde Konfora Kavuşmak Elinizde.
Daha birçok fikir üretilebilir.
Arka kapağa üst tarafa ise ürünlerde kullanılan hammaddelerin özellikleri sıralanabilir.
Ürünün neden yapıldığı, üründe hangi hammaddeler kullanıldığı nasıl renklendirildiği vs...
Ve bu ürünün merkezi üsssü nerede ise(Asıl üretim fabrikasının kurulu olduğu şehir.) bunu da en aşağıya yazabilirsiniz mesela.
Arka kapaktaki adres kutusu bana çok büyük geldi.
Biraz daha küçültülebilir ve çalışmadaki genel font stili sadeleştrilebilir.