İstanbuk Üniversitesi Halkla İlişkiler ve Tanıtım Bölümü (Reklamcılık)

farukakhan

Üye
Kayıt
7 Ağustos 2012
Mesaj
9
Tepki
1
Halkla İlişkiler ve Tanıtım Bölümü; özel ve kamu kurumlarında, kuruma ilişkin hedef kitlede olumlu izlenimler yaratacak ilişkiler kurabilen uzmanlar yetiştirmeyi amaç edinmektedir. Fakültemizde halkla ilişkiler, tanıtım ve reklamcılık konularında dersler, Fakültemiz öğretim üyelerinin yanında, sektörde başarılı çalışmaları bulunan kişiler tarafından verilmekte ve öğrencilere staj olanakları sağlanarak, kurama dayanan bilgileri uygulamaya dönüştürme olanakları tanınmaktadır. Halkla İlişkiler ve Tanıtım Bölümü’ne her yıl ortalama 75 öğrenci alınmaktadır.
Halkla İlişkiler kavramı, içinde psikoloji, sosyoloji, iletişim gibi pek çok disiplini de barındırmaktadır. Bu kadar çok disiplinden yararlanıyor olması halkla ilişkilerin önemini arttırmakta, eğitimini kapsamlı bir hale sokmaktadır. İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi’nde bu eğitim tüm yönleriyle en kapsamlı biçimde öğrencilerimize verilmektedir.

Kariyer Olanakları

Halkla İlişkiler ve Tanıtım Bölümü, hem reklam hem de halkla ilişkiler sektörüne sayısız personel kazandırmaktadır. İş başvurularında İstanbul Üniversiteli olmak tercih edilen nitelikler arasında yer almaktadır. Hem kuramsal eğitime hem de uygulamaya ağırlık verilmesi öğrencilerimizin profesyonel yaşamlarında başarıya ulaşmalarına ve topluma yön veren, göz önünde olan çalışmalara imza atmalarına temel oluşturmaktadır. Günümüzde hemen hemen her kurum ve kuruluşta halkla ilişkiler departmanının bulunması öğrencilerimizin önünü açmıştır. Ayrıca reklam ajanslarının sayısının 1980′li yıllardan itibaren artması da bu alanda bir açığı ortaya çıkarmıştır.
 
Yukarı Alt