Kurumsal kimlik çalışmaları üzerinde çalışılan Marka'nın haricinde , O markayı satan , kiralayan ,destekleyen firma veya kuruluşunda ayrıca sahip olduğu farklı bir logo , maskot , antetli kağıt , kartvizit , davetiye v.b. materyallerin tamamına denir.Yani burada yapman gereken şey arkadaşım ; Sonkar için bir logo tasarla , Sonkar için daha farklı renkler oluştur , güzel bir tipografik bakışla bunları efektler vererek düzenli hale getir daha sonra Toyota logosunuda bu kurumsal kimliklerin bir kenarında sade olarak kullan.Sonkar için bu çok daha hayırlı olacaktır.Yoksa düz Sonkar yazısı yazarak ve Toyota'nın bir logosunu koskocaman koyarak istediğin noktaya ulaşamazsın.Arkadaşların dediği gibi katıldığım bir nokta daha var.Puntolar ne kadar küçülür ,piksellere ne kadar çok yaklaşırsa o kadar daha güçlü bir çalışam meydana gelir.