profesyonel eos2.0 cı

unixx

Üye
Kayıt
4 Şubat 2008
Mesaj
19
Tepki
0
Tekstil Grafik Kursu
Selamlar valla guzel herkes ogrenmek istedıklerını sorup ögrenıyor ıyı oldu benım icin burayı bulmak.Ben pRofesyınel grafıkerim yani işim bu cizim yapmak nakış makınelerine:) compucon 2.0 uzman demıyelımde ona yakın dıyelım.Birde accurateyi bilirim gibi accuratede 2 ay oldu ama onda acemiyim gibi saygılar
 

paşa

Üye
Kayıt
11 Şubat 2008
Mesaj
7
Tepki
0
arkadaşlar ben zsk disket okutamıyorum formatta atmiyo yokmu derdime çare
 

Fatih Çelikhan

Uzman Üye
Uzman Üye
Kayıt
18 Aralık 2007
Mesaj
373
Tepki
4
@unixx

@kerso


hepinize gösterdiğiniz ilgi için teşekkür ederiz. tabiki bilgi paylaştıkça çoğalır. sizleri de aramızda görmeyi çok isteriz. kolay gelsin.


@paşa


makinenizdu bulunan floppy sürücü bozulmuş olabilir. sürücüyü değiştirmeyi deneyebilirsiniz. kolay gelsin.
 
Kayıt
5 Ekim 2007
Mesaj
224
Tepki
2
daha önce bu sorunu olan arkadaş sanırım sizdiniz..aDobe arkadaşımızın da dediği gibi floopy bozulmuştur büyük ihtimalle.
 

moody

Üye
Kayıt
15 Şubat 2008
Mesaj
20
Tepki
1
Sadece ZSK disketi formatlayamadığınızdan bahsetmişsiniz diğer disket formatlarını kullanabiliyormusunuz acaba? Windows içinden de bişiler göndermeyi deneyin diskete o zaman kesin karar verirsiniz sürücünün bozuk olup olmadığına.
 

unixx

Üye
Kayıt
4 Şubat 2008
Mesaj
19
Tepki
0
bazi compucon 2.0 versiyonları sp2 service pack 2 lerle disket hatası verıyor sadece denenmiştır bu olay
 

yunus111

Üye
Kayıt
22 Şubat 2008
Mesaj
1
Tepki
0
@kerso
yardım ederseniz sevinirim ki ne zamandır programn kendisini arıyorum buldum fakat kurulumda mı bir hata var bilmiyorum doğru dürüst çalıştıramadım
şimdiden tşk'ler
 

paşa

Üye
Kayıt
11 Şubat 2008
Mesaj
7
Tepki
0
teşekür arkadaşlar ben sorunu giderdim bu siteyi kuran arkadaşlarada teşekür sağolun
 
Kayıt
14 Mayıs 2008
Mesaj
22
Tepki
0
ben eos 3 kurdum bi süredir sorunsuz kullanıyordum bugün güncelleme iletisi geldi güncelledim şuan kullanamıyorum programı bilgisi olan varsa yardım ederseniz sevinirim eos 2 çok kolay ama eos 3 biçok formatı açtığı için kullanmak istiyorum yardımcı olursanız sevinirim zaten programı doğru düzgün kullanamıyordum şimdi bozdum :D ama eos 2 ile aramız epey iyi
 
Yukarı Alt