yeni hazırladığım kampanya afişi...

Hakan D

Yönetici
Yetkili Kişi
Yönetici
Kayıt
20 Haziran 2008
Mesaj
3.382
Tepki
716
@User

Neden ki arkadaşım,bu çalışma kavis mi alıyor hedefe giderken?
Bakın arkadaşımız "Kazanmanın anahtarı"ndan bahsetmiş,her kapının anahtarındaki dişler farklıdır biliyorsunuz,her anahtar her kapıyı açmıyor zira.Arkadaşımız burada anahtarın dişlilerine "makel" yazmış dikkat ederseniz.
Yani kazanmanın anahtarı makelin dişlilerinden geçiyormuş anlayacağınız,bu kazanma kapısını açan makel anahtarındaki dişliler,dolayısıyla bu anahtara sahip olan kazanacakmış.(Tabiki burada anahtardaki dişliler makelin varolan promosyonudur söylememe gerek yoktu ama neolur ne olmaz...)
Promosyon için mesaj tekniği kullanılmış,bence gayet de açık anlatılmak istenen,yani benim fikrimce tabiki.Siz çalışmaya bakınca ne anlıyorsunuz bilemem tabiki.
 

Arzu ULUIRMAK

Art Director
Kayıt
22 Nisan 2008
Mesaj
993
Tepki
14
@skystar_26


Güzel anlatmışsınız, söylediklerinize ek olarak şunu söylemek isterim...

Bu firma elektrik sektöründeki lider firmalardan birtanesi, ve elektrik düğmesi yani ışığı açıp kapatmaya yarayan anahtar satıyor... Ve en çok bu ürünüyle tanınıyor... (İmajda burayada ufak bir gönderme var) Anahtar alana ise sayaç hediye ediyor...

Bu afiş firmanın bayiilerine asılıyor... Yani zaten hedef kitle baktığında ne anlatılmak isteneni açıkça anlıyor... Çünki firmayı zaten tanıyor ve ne sattığını ne yaptığını çok iyi biliyor...

Bu bir imaj çalışmasıdır... Amaç imaja baktırıp ürünü sattırmaktır. Bu afişin asıldığı bayiilerde açıklayıcı broşürler vardır.. İmaja bakıp broşürü edindiğinde ne anlaması gerekiyorsa onu anlayacaktır...

Saygılarımla...
 

Yaşar Karadeniz

Grafikerler.org
Altın Üye
Kayıt
7 Eylül 2008
Mesaj
3.274
Tepki
75
Arzu hanım ellerinize emeğinize sağlık, gayet şık, Emine hanıma katılıyorum dört dörtlük saygılar...
 
Yukarı Alt