@Erkan_Nehir
Yorum için teşekkürler Sayın Erkan_Nehir =) kim yeterli (diyor) ki zaten?
Açıkçası amacım az çizgiyle çok şey anlatabilmekti. Bir Adidas ya da Nike'ın çizgilerini düşününüz. Posta pulu değil logo tasarlıyoruz. Kullanılırlık ölçüsünü de hesaba katarsak (yerel bir firma için) ekonomik bir ürün ortaya çıkmalı. Astarı yüzünden pahalıya gelmemeli diye düşünüyorum. Baskıya girdiğinde hele ki poşet üzerindeki baskısı çok daha kolayca akılda kalması ve illa ki ekonomik olması tercih edilecektir. Slogan konusunda haklısınız, sadece tasarım benimkisi. Açtığınız konuda değindiğiniz gibi zor bir şey değil sloganı ya da renkleri değiştirmek, yeniden eklemek...
***
Alpay Ekmek yazısının altında ve üstünde olmak üzere iki el; biri uzatan biri alan. Ürünü uzatan ve payını alan. Kısa, mütevazi ve öz.