Didimtur logosunu ve kurumsal kimliğini yeniledi

Abdullah Şahin

Altın Üye
Altın Üye
Kayıt
3 Nisan 2008
Mesaj
2.630
Tepki
89
2001 yılından itibaren ETSGROUP bünyesinde yer alan Didimtur'un kurumsal kimliği ve internet sitesi yenilendi, logosu değişti. Didimtur, yeni yüzüyle ilk kez, %40'a varan Erken Rezervasyon indirimlerini ve avantajlı ödeme koşullarını tanıtıyor. 30 yılı aşkın bir tarihçesi bulunan Didim Turizm, 2001 yılında Etsgroup bünyesine katıldı. 2005 yılı yaz sezonu itibari ile bütün gelir gruplarına hitap eden paketler hazırlayarak operasyonlarını tüm yıla yayan ve yurt içindeki tüm destinasyonlarda faaliyet gösteren Didimtur, 2010 yılı itibariyle kurumsal kimliğini yeniledi ve modern bir çehreye kavuştu.
DİDİMTUR ESKİ Logo
DİDİMTUR YENİ Logo
"Kalite, her gelir grubuna mensup insanların doğal hakkıdır" felsefesini benimseyen Didimtur, ürün, hizmet, operasyon, satış, tanıtım ve pazarlama faaliyetlerini de geliştirdi. Didimtur Operasyon Sorumlusu Garen Bulur, Didimtur'un değişimi ile ilgili olarak "Öncelikle işe marka kimliğimiz ve logomuzdan başladık. Yeni logomuzun ve Didimtur marka kimliğinin hizmet anlayışını yansıtması açısından misafirlerimiz üzerinde sıcaklık, yakınlık, samimiyet, dostluk, neşe ve canlılığı hissettirmesini amaçladık. Yeni marka kimliğimiz ve logomuzun birbirini başarılı bir şekilde tamamladığını düşünüyoruz. Didimtur avantajlı tatilin Türkiye'deki adresi olacak. Bunun ilk örneği de 1 Şubat'ta başlattığımız erken rezervasyon kampanyamız oluyor ve yüzde 40'a varan indirimlerimizi ve avantajlı ödeme koşullarını tatilcilere duyuruyoruz. Etsgroup'dan aldığımız sinerji ile müşteri memnuniyetini en büyük önceliğimiz olarak belirledik. Hem avantajlı tatilin adresi olacağız hem de müşterilerimize en iyi hizmeti sunacağız" dedi.


kaynak

marketingturkiye.com​
 
Yukarı Alt