Poketop (Pokeball) Modellemesi

Adem GÖRDÜK

Music Composer
Kayıt
7 Ağustos 2010
Mesaj
260
Tepki
38
Merhaba, yine Cinema 4D hakkında dersler izleyerek yaptığım ufak bir deneme çalışması ;

1280 x 720 HD Tv

Effects ;

Global Illumination
Ambient Occlusion


 

Hakan D

Yönetici
Yetkili Kişi
Yönetici
Kayıt
20 Haziran 2008
Mesaj
3.382
Tepki
716
Evet Adem arkadaşım, emin adımlarla,sindirerek gidelim.
Güzel bir çalışma, beğendim.
 

Hasan YILDIZ

Altın Üye
Altın Üye
Uzman Üye
Kayıt
19 Aralık 2011
Mesaj
1.154
Tepki
164
Merhaba Ademcim ;

Modelleme ve render çalışman güzel olmuş. Birkaç hatan var onları belirtmek isterim ;

- Kırmızı üst bölümdeki alanda reflaction kanalına vermiş olduğun etkiyi ortadaki kesite de versen gayet güzel olacaktı.

- Ambient Occlusion kullanman sana gölge havası verebilir fakat Ambient Occlusion yerine sana Light objenin Object Properties kısmındaki Shadow seçeneğini kullanmanı tavsiye ederim.

- Kesitler çok sert, kesitlere Cap uygulamanı tavsiye ederim.

- Global Illumination değeri iyi fakat çok ışık saçmış. Bright seçeneğindeki ayarları deneyerek uygun olanı bulabilirsin.

Başarılar..
 

Şerife ERTAŞ

Altın Üye
Altın Üye
Kayıt
28 Mart 2012
Mesaj
880
Tepki
65
Adem Bey güzel bir çalışma olmuş emeğinize sağlık zamanla daha iyilerini yapacağınıza inanıyorum...
Yolunuzda başarılar dilerim.
 
Yukarı Alt