Ozgul
Üye
- Kayıt
- 2 Eylül 2010
- Mesaj
- 808
- Tepki
- 57
TBWA \ Istanbul’dan ilginç bir stajyer seçimi. Bir nöroteknoloji uzmanı ile çalışan ajans tüm dünya tarafından çok beğenilmiş reklamları stajyerlere göstermiş. Ve stajyerlerin bu yaratıcı alana duydukları tutku, aşkı ve içlerindeki heyecan bilimsel olarak sayısal verilere dökülmüş. Stajyerler arasında ufak da olsa heyecan ve tutku farklarını bularak bunlar arasında bir puanlamaya giderek en çok hakedenleri, içlerinde en çok heyecan duyanları, bu işe en tutkuyla bağlananları seçmeye çalışmışlar. Ve 503 kişi arasından reklamcılık aşkı en yüksek 5 kişi alkışlar ve konfetiler eşliğinde ajansa adım atmış. (Alıntıdır.)
[video=vimeo;70950165]http://vimeo.com/70950165[/video]