Bi zahmet yorumlayın - eleştirin

Kayıt
11 Ekim 2008
Mesaj
97
Tepki
0
Oteller her kesimlerin gidebileceği yerler değildir.
Tasarım yaparken biraz geniş düşünmek lazım. Bu firma ilerki günlerde oluşan kurumsal kimliğine yıldız getirmek ister ve hedef kitle statüsü farklılaşır. Kitlede karışık ve algılama güçlüğü çeken meteryallerden uzak durmaya çalışır...
 

Orhan Alma

Üye
Kayıt
14 Kasım 2008
Mesaj
68
Tepki
0
Bir zahmet yorumlayın demişsin. Geç geldi yorum ama yine de yazayım.
Öteki bütün eleştirileri bir kenara bırakırsak şunu ekleyeyim. Logoya desen anlayışıyla yaklaşmak bile seni ötekilerden ayırır.
Boşver yenilikçi ol taklit etme. Aklındaki bu değil belki ama aklındaki güzel bişii..:)
 

Buse Türüdü

Altın Üye
Altın Üye
Kayıt
5 Şubat 2008
Mesaj
3.395
Tepki
103
Bakış açısı diye bişey vardır.. Herkesin bakış açısı da farklıdır, Orhan Bey bi yandan da haklı aslında, buda sizin bakış açınız,ne demişler zevkler tartışılmaz, siz yaptığınız işi beğendiyseniz ve müşteri de beğendiyse ortada sorun yok demektir:)
 

User4

Forumdan Uzaklaştırıldı
Kayıt
18 Ekim 2008
Mesaj
1.325
Tepki
39
Bunun logo olarak kullanılamayacağını bende çok iyi biliyorum, zaten logo olsun diye başlamadım işe sadece vakit geçiriyodum ve ortaya bu çalışma çıktı. Ben yuvarlaklar çizen kareler birleştiren bi grafiker değilim ve öylede olmak istemiyorum, farklı bi çalışmaydı, ben çok beğendim, ajansta çalışan herkez patronumda olmak üzere herkez çok beğendi bu çalışmayı, kullanmasam bile arşivimde yerini aldı.. Orhan Alma olumlu eleştirin için teşekkür ederim, farkı görmen beni mutlu etti. Yalnız şöyle bişey var Ayda Yıldız hanımın ne demek istediğini anlamadım, "oteller her kesimlerin gidebileceği yerler değildir" bu ne demek anlamadım "Bu firma ilerki günlerde oluşan kurumsal kimliğine yıldız getirmek ister ve hedef kitle statüsü farklılaşır." bu gofret değilki hedef kitlesi değişip dursun turistik bir hotel, ileride yıldız getirebilir düşüncesiyle 3 tanede yıldızmı koysaydım yani bunumu kast ettiniz?
 
Kayıt
12 Kasım 2008
Mesaj
35
Tepki
0
Hiç birşey vermiyor bu logo bana. Alttaki o karmakarışık desenin anlamı nedir acaba? Çok daha zarif ve az detaylı bir flora kullanırsan iyi olurdu. Birde Hotelin yazı karakteri çok zayıf kalmış.

Saygılar..
 
Kayıt
11 Ekim 2008
Mesaj
97
Tepki
0
@Erkin KARATAŞ


Sanırım sizinle iletişim kurmakta zorlanıyorum. Anlatmak istediğim gayet açık ve net.

Yıldızsız otel nedir? Geliri düşük orta halli insanların tercih ettiği otellerdir.
Yıldızlar eklenince ne olur? Hedef kitle yıldız sayısına göre değişir. 4 ve 5 yıldız düzeyine geldimi yada oluştumu kitle sadece tek bir kesimde yoğunlaşır üst düzey. Kitlede karışık ve algılama güçlüğü çeken meteryallerden uzak durmaya çalışır. Çünkü anlatılmak isteneni anlayamaması kitlede sıkıntı yaratır.

Sanırım artık anlatmak istediğimi aktarabilmişimdir. Unutmayın ki gofret çeşitlerinin bile hedef kitlesi vardır marka statüsü dediğimiz olay!
 
Kayıt
20 Kasım 2008
Mesaj
27
Tepki
0
desen yukarıda denıldıgı gb karmasık duruyo ve arka font onemı de burda vurgulamak ıstıyorum beyaz bı arka fontta logo anlamsız ve gorulmez oluyo kı buda renk seceneklerını dusuruyo kullanm acısından font ıse okumayı zorlastırıyo ıster ıstemez gozlerı kısmak gerekıyo ve buna font alıtındakı karmasa sebepte gorunuyo ama yınede emegınıze saglık basarılarınızın devamını dılerım
 
Yukarı Alt