FIAT TIPO kullanan var mı?

Kayıt
17 Mart 2008
Mesaj
3.270
Tepki
99
Tekstil Grafik Kursu
fiat "tipo" almak istiyorum.
çok şey söylüyorlar ve insan kararsız kalıyor.
uno dan küçük olduğu için vazgeçtim.
tipo düşünüyorum ama bu seferde
digital göstergeli alma diyorlar...
bu aracı kullanan varmı arkadaşlar.
önerebileceğiniz bir araç mı?
kullanan arkadaşlar varsa
fikirlerini rica ediyorum.
 
Kayıt
17 Mart 2008
Mesaj
3.270
Tepki
99
@neshe
önerin için teşekkür ederim. ama palio larda küçük.
bayanların aksine ben büyük arabaları tercih ediyorum.
küçük arabaları sevemedim bir türlü, kullanışlıda olmuyor pek...
 

Muzaffer BAKIRCI

by imagination
Kayıt
23 Haziran 2008
Mesaj
77
Tepki
2
Benden sana tavsiye araba konusunda biraz bilgim ve tecrübeme dayanarak söylüyorum tıpo alma çünkü üretimi durmuş bir araç bence palio tipi bir araç alman daha uygun olur.
 
Kayıt
17 Mart 2008
Mesaj
3.270
Tepki
99
üretiminin durması ne gibi bir dezavantaj olabilir ki?
yani yedek parçası vs. bulunmama gibi bir durum söz konusu değil sanırım.
ben sadece aracın geniş ve rahat olması açısından tercih ediyorum.
iki sebepten dolayı tereddütüm vardı.
biri yukarıda dediğim gibi digital gösterge alma dediklerinden, biriside alt takımları çok hassas imiş.
ilgin için teşekkür ederim.
 

Arzu ULUIRMAK

Art Director
Kayıt
22 Nisan 2008
Mesaj
993
Tepki
14
On yıl evvel benim tipom vardı... Tipo ve tempranın en büyük hastalığı dijital göstergesinin çok arıza yapmasıdır... Ve tamir maliyeti yüksek olur. Geniş bir araba istiyorsan illaki fiat olsun diyosan doublo al::)

Bende şu an hundai getz var, ufak olmasına rağmen konforlu ve ekonomik bir araç tavsiye ederim... Ama sen önce istediğin araçtaki özellikleri tekrar gözden geçir bence... Tiponun zaten bildiğim kadarı ile en son 98 modeli var, alırsan son sahibi olabilirsin...
 
Kayıt
29 Haziran 2008
Mesaj
22
Tepki
0
sana tavsiye tipo al derim ama paran çoksa (parçası ucuz)çünkü tipoların ön takımdüzenleri avrupa için yapılmış yani bize uygun deil. stablize yollara falan girersen öntakımlar ayarlarını bozuyo mutlaka ayar yaptırman gerekiyo. mesela bizim buralara uygun değil bi ava bi balığa gittin yada hafta sonu köye pikniğe hooooop araba ya sağa çekiyo ya sola, hem tipoların dijital göztergesizleride var "s" serisi
tipo
1.4 s(karbüratörlü)
1.4 sx(enjeksiyonlu ie diye de geçiyor)
1.6 s(karbüratörlü)
1.6 sx(enjeksiyonlu ie diye de geçiyor)
ve 1.6 slx(enjeksiyonlu en üst versiyonu klimalısı)güçlendirilmiş motor var

bi de 1994 ten önceki modelleri ithal dir hiç bulaşmaderim onlarında motorları güçlendirilmiş

palio hiç düşünme derim çünki 1.2 versiyonlarını motor küçük yakıtta küçük olur diye alırsan 2.0 gibi binersin
ayrıca üretimi durup durmaması önemli değil çıkmacı diye bişey var 1920 ford parçalarını bile bulabilirsin
rengi siyah olmasın çok sıcak olur alırken fiyat cazip gelebilir ama satarken siyahrengin müşterisini zor bulabilirsin
ama derimki illa alacan paran da var toyota corolla nın (98-kasa)1.6 herhangibir versiyonu derim.
çünkü parçası pahalı ama(bütün japonların) allah kaza bela vermez yağına suyuna ii bakarsan çok zor tamir bakım masrafı yaparsın.
bu benimm şahsi görüşüm- derimki torosun japon versiyonu- :D
yani abi elin japonu yapmış olayı
ama tüplü olsun derim malüm benzin fiyatları çooooooooooooooook pahalı
neyse ne alırsan al allah kaza bela vermesin inşallah benimde birgün arabam olur.
 

Superturkishman

Emprime
Kayıt
24 Ağustos 2007
Mesaj
580
Tepki
5
1996 model normal kadranlı temiz tipo bulabilirsen al güzel araba ama dijital kadranlı tavsiye etmem
 
Kayıt
17 Mart 2008
Mesaj
3.270
Tepki
99
ilginiz için çok teşekkür ederim.
inanın bu başlığı açarken bile tereddüt ettim.
neden mi; cevaplarada bakıldığında kafamdaki tereddütler gitmiş değil.
zira bunu beğenmedim, satayım başka bakayım gibi lüksümde yok.

süperman arkadaş güzel özetlemişsin. teşekkür ederim. toyota düşünmedim değil.
hatta bir arkadaşımda 1.3 motoru olan var. sanırım 3 senedir ne tamire gitti nede alttakıma.
yakıtıda güzel, çok az yakıyor. bir de tüplü zaten...

ama ben yakıtı pek problem etmiyorum. 1.6 motordan aşağıda almak istemiyorum.
benim arabam seri olmalı.

digital göstergeler konusundada haklısınız sanırım. genel olarak bana söylenende buydu.
dikkat et göstergesi analog olsun. digital alma dediler...
alttakım hassasiyetide aynı şekilde...

hayırlısı bakalım . . .
 
Yukarı Alt