Sizce çalışmam nasıl yorumlarınızı bekliyorum
Tabiki , hemen yorumlayalım bildiğimiz kadarıyla, siz yeterki isteyin bunu.
Evet ilk için iyi diyebiliriz.
Birkaç şey yazmak istiyorum.Öncelikle ana renk olarak ,renk seçiminiz biraz sağlıksız olmuş.
Mesela bu renk yerine açık yeşil, mavi,koyu sarı,turuncu renkler deneyebilirsiniz.
Mesela şu dış hat beyaz olsa,sonra içerdeki çerçeve, saydığım renklerden herhangi biri olsa,mesela mavi olsa, sonra yukarı ve aşağıdaki degreler yanlardan mavi ortası beyaz olsa nasıl olurdu düşünmek lazım.
İlk ve son ürünün zemin renkleri neden diğerlerinden farklı, onlarda herhangi bir indirim falan mı var,varsa neden yazmıyor ilanda,ya da özel ürünler mi , özellikleri nedir?Bunlara yok derseniz onları diğerlerinden ayıran fark nedir ben bulamadım şahsen, bakınca dikkat çekiyorlar çünkü.
Günün fırsat ürünleri!Nerede, hangi alış-veriş mağazasında?
Mesela ben bu ,günün fırsat ürünlerinden yararlanmak için nereye gitmeliyim bu ilanı gördükten sonra? Ki bir günlük mü bu ilan, yani yarın geçerli değil mi, böyle bir sebepten dolayı(Günün fırsat ürünlerini duyurmak için yapılan bu masraf) bunu yapmak biraz maaliyetli bir iş değilmi?Hele ki şu devirde zar-zor ayakta durabilen işletmeler için arizi bir nitelik taşımaz mı?Dolayısıyla direkt 679 noluk bir gider olurdu bu yapılmış olsa.Bakın işletme(Müşteriniz!) zarar edecek.
Haftanın ya da ayın fırsat ürünleri yazarsak daha mantıklı bir başlık olur.
Çiçekleri %100 kaldırın derim.
Etiket fikri size aitse iyi, bazı rakamlar çok yanaşmış kenarlara, ayrıca birtanesi de ürünün açıklamasının altına çok yakın .
Bir de ürünleri reyonlardaki gibi yerleştirseniz nasıl olurdu?
Mesela minik patiklerden(Ya da adı her neyse.) sonra Tavuk; kıymadan sonra çaydanlık, çaydanlıktan sonra kundura görmek pek teşvik edici gelmedi bana.
Ürün dizilişini mantığa göre yapmak daha uygundur.
Nitekim büyük mağazalarda dikkat ettiyseniz reyonların mağaza alanı içerisinde sıralanışında dahi bir politika güdülmüştür.
Bunlara satış politikaları denir ve kurnazlık %100 hat safhadadır.Amaç teşviktir.
Son olarak mesela mağaza adı, varsa internet adresi veyahut sipariş hattı vs yazılabilirdi aşağıya ya da üste küçük bir şekilde.Reklam reklamdır...
Siz bir grafiker misiniz?Bilmiyorum.
Bu basılacak mı?Bilmiyorum.
Mağaza mı işletiyorsunuz?Muhtemelen hayır
İşletmeniz mi var?Muhtemelen hayır.
Fakat ben böyleymişsiniz gibi yazdım,sizinle birlkte başkalarının da okumasını,
bilmiyorsa öğrenmesini istedim.Sizin ya da birbaşkasının yarın bu niyetle böyle birşey yapmayacağınız ne malum.Ozaman bunları dikkate alırsak bizim için iyi olur.Bilmekten zarar gelmez.
Kolay Gelsin...