Merhaba;
Geçmişte karakalem bir çalışmamı illustrator'e aktarmış, çizmiş ve renklendirmiştim, bu defa ise yine karakalem çalışmalarımı fakat bu defa 3D bir programa aktardım ve çizdim.
Temamız tamamen fantastik konulu savaş aletleridir, fantastik olgu tasarlamak tamamen zihin gücü ister, tamamen yaratıcılığa hitap eder,onu önce kağıda çizerseniz sonradan kontrol etme şansınız daha fazla olacak, hemen burada belirtelim ki fantastik bir tasarım yaratırken öncelikle yaratılacak olan olgunun genel kalıbı alınır, yani bir balta genel olarak en fazla neye benzer? Tabii ki bir baltaya, işte bu kalıp alınır ve işin içine artık şu noktada sizin uydurma dünyanızdaki yaratıcılığınız girer, ruhunuzun ucunu eğer, arkasını büker, sonuçta zihin gücünüzle ona bir fantastik hava kazandırırsınız, fantastiğin temeli budur zaten, olanı olandan tamamen hayal dünyasıyla farklılaştırmaktır bir bakıma.
Sonuçta ortaya çıkan şey tamamen uydurmadır ve efsanedir. Belki beğenir belki çöpe atarsınız...
Bu eklediklerim de aynen böyle, yani tamamen uydurmadır, zihin gücüdür, hayal ürünüdür.
İyi seyirler...
1) Önce olgumuzun bir kanadını zihnimizden çiziyoruz (bir benzeri olmamalı, aksi halde bize hitap etmeyecek) diğer kanadını ise simetri vererek oluşturuyoruz. Bu yay olacak.
2) Şimdi programa çizimimizi aktarıp yeniden çizdik ve modellemesini yapabiliriz, simetriyi bu aşamada kullandık. (Yanlış anlaşılma olmasın, şimdi bunu program yaratmadı, aşama aşama biz çizip modelledik, yani kendimiz)
3) Bu aşamada artık çizimimizi kalan işlemlerden geçiriyoruz, eklenecekleri kafamızdan ekliyoruz ve çıktısını alıyoruz.
-Son kontroller -Materyaller -Işık -Kamera ayarları vs...
---------------------------------------------------------
1) Burada da öncelikle olgularımızı ortalama çizdik
2) Gerekli aşamalardan geçirip çıktısını aldık
3) Farklı materyallerle denedik
4) Bir diğeri
5) ve sonuncusu
Umarım izlerken keyif almışsınızdır, kendinize iyi bakın...
h.k.n
Geçmişte karakalem bir çalışmamı illustrator'e aktarmış, çizmiş ve renklendirmiştim, bu defa ise yine karakalem çalışmalarımı fakat bu defa 3D bir programa aktardım ve çizdim.
Temamız tamamen fantastik konulu savaş aletleridir, fantastik olgu tasarlamak tamamen zihin gücü ister, tamamen yaratıcılığa hitap eder,onu önce kağıda çizerseniz sonradan kontrol etme şansınız daha fazla olacak, hemen burada belirtelim ki fantastik bir tasarım yaratırken öncelikle yaratılacak olan olgunun genel kalıbı alınır, yani bir balta genel olarak en fazla neye benzer? Tabii ki bir baltaya, işte bu kalıp alınır ve işin içine artık şu noktada sizin uydurma dünyanızdaki yaratıcılığınız girer, ruhunuzun ucunu eğer, arkasını büker, sonuçta zihin gücünüzle ona bir fantastik hava kazandırırsınız, fantastiğin temeli budur zaten, olanı olandan tamamen hayal dünyasıyla farklılaştırmaktır bir bakıma.
Sonuçta ortaya çıkan şey tamamen uydurmadır ve efsanedir. Belki beğenir belki çöpe atarsınız...
Bu eklediklerim de aynen böyle, yani tamamen uydurmadır, zihin gücüdür, hayal ürünüdür.
İyi seyirler...
1) Önce olgumuzun bir kanadını zihnimizden çiziyoruz (bir benzeri olmamalı, aksi halde bize hitap etmeyecek) diğer kanadını ise simetri vererek oluşturuyoruz. Bu yay olacak.

2) Şimdi programa çizimimizi aktarıp yeniden çizdik ve modellemesini yapabiliriz, simetriyi bu aşamada kullandık. (Yanlış anlaşılma olmasın, şimdi bunu program yaratmadı, aşama aşama biz çizip modelledik, yani kendimiz)

3) Bu aşamada artık çizimimizi kalan işlemlerden geçiriyoruz, eklenecekleri kafamızdan ekliyoruz ve çıktısını alıyoruz.
-Son kontroller -Materyaller -Işık -Kamera ayarları vs...

---------------------------------------------------------
1) Burada da öncelikle olgularımızı ortalama çizdik

2) Gerekli aşamalardan geçirip çıktısını aldık

3) Farklı materyallerle denedik

4) Bir diğeri

5) ve sonuncusu

Umarım izlerken keyif almışsınızdır, kendinize iyi bakın...
h.k.n