Malesef kullandığınız efektler ürünü ön plana çıkarmanızı engellemiş, sadece sağda ve solda siyah beyaz olan kısmı algılıyorum...
Beyin siyah-beyaz ı sever.. bu yüzden ürün dışında kullandığınız yerler olursa göz oraya odaklanır, tıpkı burada olduğu gibi... Tabii birde çok karışıklığa neden olmuş bu efektler..
Birde eğer siz yapmadıysanız sanırım dia da bir problem var, çok karanlık ve contrassız görünüyor... Ön plana çıkması gereken mankenin üzerindeki elbiseler olması gerekirken, fotoğrafta sadece mankenin yüzü ışık almış... Bu da yine dikkati başka bir tarafa toplamaya sebep oluyor...
Belki dia dekupe edilip, ürün canlandırıldıktan sonra siyah bir zemine yerleştirilebilir o zaman sadece sağ tarafta siyah beyaz efekti kullanıp, sol tarafı serbest bırakarak logoyu biraz daha küçültüp sol taraftaki siyah boşluğa çekebilirsiniz...
Logoyu bu kadar büyük kullanmanız, yine karışıklığa neden olur bunun sebebi, göz ön arka ilişkisi kuramaz, her iki nesneyide aynı büyüklükte gördüğnde ayırdetmekten, okumaktan çok, karıştırır...
Bu yorumu yoldan geçen ve afişe bir kaç saniye bakacak olan insanların gözleriyle yaptım diyelim...
Saygılar...