Belirli bir kitleye sahip olması yeterli
Bu cümlenizden projenin "bir kesime hitap etmesi yeterli" anlamını çıkarıyorum bunun için öncelikle bu kesim saptanmalı.
Şayet ürünümüz hanımların çay saatlerine giden bir petibör bisküvi ise farklı, marketlerde, okul kantinlerinde satılacak gençlere hitap eder bir ürün ise farklı bir konsept uygulanmalı. en başta bu çizgi belirlenmeli.
Bir konsept belirlendikten sonra uygulama aşamasına geçildiğinde afiş ve bilboard sizin yeteneğinize promosyon ise biraz firmanın bütçesine kalmış bir şey.
Gelelim saygınlık konusuna bu çokça farkedilmek ile mümkün bir iş bu işi bilboard gibi bir mecrada yaparken de dikkat çekici çalışmalar ortaya koyulmalı. Bu ürünümüzün de vurgulandığı büyükçe yerleştirilmiş bir portre resimle yada bir obje ile veya tipografik açıdan estetik bir metinle yapılabilir. Bir slogan üretilip bunun üzerine çalışmalar inşa edilebilir. Herşeyden önce amacın insanların dikkatini o bilboarda çekmek olduğu göz önünde bulundurulmalıdır. Afiş için de bilboardaki kurallar geçerli olacaktır.
Son olarak promosyon çalışmaları yukarıda da belirttiğim gibi bütçeye göre şekil alır en basitinden bir kalem yapmak istiyorsanız sizin kaleme grafik açısından katabileceğiniz yegane katkı logo yerleştirmek olacak. Promosyonda 25 kuruşluk bir kalem ile orjinal kalem setinin etkisi tartışılmaz.
Çalışmalarınızda başarılar. Kolay gelsin.