öncelikle kıymetli yorumunuz için teşekkürler..
çok samimi söylüyorum: ben müşteri olsam,
1. her zaman söylenenden FARKLI şeyleri FARKLI şekillerde söyleyen,
2. ilk bakışta MERAK uyandırıp, ANLAMA isteği yaratan,
3. markayı İNSAN UNSURUNU DA KATARAK öne çıkaran,
4. İNSANİ his ve duyuşları (heyecan, mutluluk, sabır vb) tanıtıma ortak eden,
5. tanıtım yapılan şeyin BİZZAT KENDİSİNİ müşterinin gözüne sokmadan NE YAPMAK İSTEDİĞİNİ / NE PAZARLAMAK İSTEDİĞİNİ anlatabilen yapıda reklam/reklamlar isterdim..
çok önemli not: hazırladığım tasarımın, yukarıda sayılan kriterlerin bütününü kusursuz biçimde sağladığını KESİNLİKLE savunmuyorum; herhalde eğer öyle olsaydı GREY&GREY veya SAATCHI'de ekmek parası peşinde koşturanlardan biri olurdum.. ama benim reklam olayına bakışım budur..
saygılar, teşekkürler..